poniedziałek, 2 listopada 2015

Chcę od Ciebie uczuć prawdziwych, więc kiedy się złościsz, bądź dziką furią, ale kiedy kochasz - lawą bądź, spopielającą moje usta, gdy mówię, że Ci nie wierzę.

I powiedziałam już chyba wszystko,
prócz tego, co chciałam powiedzieć naprawdę.

 ''Znam ludzi, którym życie upłynęło nad rozmyślaniami o tym, co było wczoraj i co będzie jutro i nigdy nie cieszyli się tym, co mają dziś. Nie ma co myśleć o przyszłości, skoro teraźniejszość jest taka krótka.”


 Mama zawsze dużo szyła i czasami na podłodze leżały igły strącone ze stołu. Przestrzegała, by na nie uważać, bo jak nadepnę, to mogą wejść w stopę i krwiobiegiem dopłynąć do serca. Okropnie się tego bałam. Teraz, gdy byłam większa, zrozumiałam, że trzeba uważać również na dotyk męskiej dłoni, bo on także krwiobiegiem może dotrzeć do serca.

,, Miłość bywa dobra lub zła. Ale, sama z siebie, nie jest zero – jedynkowa, jak metoda sprawdzania klasycznego rachunku zdań. Miłość to ani szczęście, ani nieszczęście, ale zawsze nieuchronny początek jednego lub drugiego.”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz